Non è l'ultima tendenza nel mondo del fitness (o forse sì) nè l'ultima dieta dimangrante in voga tra i vip.
It isn't the last trend around fitness' world (or maybe it is!) nor the last diet popular with celebrities.
Parliamo invece dell'ambiet che ha dato vita all'ultimo commercial dell'acqua minerale francese Contrex. Dieci cyclette rosa allieneate davanti ad un palazzo storico e collegate a luci e al led e ad un mixer hanno suscitato la curiosità dei passanti (ambosessi). La forza motrice delle improvvisate cicliste ha attivato i led e il mixer. Parte la musica e sulla parete del palazzo compare... un prestante e sensuale spogliarellista. Inizia la sfida. Più si pedala più gradevole sarà lo spettacolo. Pensato per le signore, sembra aver entusiasmato anche i gentlemen di passaggio!
Let's talk about ambient marketing of Contrex, French mineral water. Ten pink bikes are aligned in front an historic building and connected to some Led lights and a mixer. That have aroused the curiosity of passers-by (both sexes). The driving force of improvised cyclists has activated the LED and the mixer. The music starts and on the wall of the building appears... a handsome and sexy stripper. The challenge has started. More you ride faster more pleasant will be the show. Designed for the ladies, seems to have impressed even the gentlemen's audience!